niedziela, 2 lutego 2014

Podróżowanie - Lloret de Mar

Jedną z moich największych pasji jest podróżowanie. Z każdego kraju w jakim byłam mam pamiątkę. Rodzinka też zwozi pamiątki dla mnie z własnych wycieczek jeśli mnie nie było w danym kraju. Pod tym względem jest naprawdę super!
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić jeden z moich ukochanych krajów ♥
♥ Hiszpania ♥ - wszyscy mają swoje dziwactwa, ale hiszpanie są bardzo pozytywnymi ludźmi.
Na pytanie jak się masz, prawie zawsze odpowiedzą dobrze/bardzo dobrze, dziękuję.
Nie to co my, polacy, zawsze narzekamy, na wszystko, na wszystkich i zawsze.
Ich kultura jest niesamowita, ale nie będę wam o tym pisać, bo każdy głupi jak chce to w internecie sobie znajdzie, dlatego czas przejść do zdjęć.
Z Hiszpanii mam wachlarz. Niby nic specjalnego, ale dla mnie to dużo. Ile razy bym nie spojrzała na niego, przypominają mi się wszystkie przygody jakie przeżyłam na Lloret de Mar. 
Morze tam jest przecudne, zresztą sami zobaczcie :)





To w sumie na tyle, mam nadzieję, że komuś się spodobało :)

2 komentarze:

  1. Też kocham podróżować ❥
    W Hiszpanii jeszcze nigdy nie bylam, ale kto wie, moze kiedys... :D

    OdpowiedzUsuń