piątek, 7 lutego 2014

Moja Phoebe

Tak, dalka ma już imię, Phoebe. Jak dla mnie pasuje idealnie.
Czytając różne blogi, za każdym razem blogerki mówiły "Ale wielka głowa". Ja pomyślałam "Spodziewałam się czegoś zupełnie innego". Naprawdę chciałam zobaczyć ten duży łeb, i tu takie rozczarowanie...
Nie, nie lalką. Nią jestem w stu procentach zachwycona i oczarowana. Tylko ten łeb... jest jakby mniejszy niż to sobie wyobrażałam :D
Dziś trzy zdjęcia, bo z podekscytowania cały czas mi się trzęsą ręce.





Chciałam też dodać jakieś zdjęcie Phoebe bez pudełka, ale wyszły zamazane. Postaram się do jutra uspokoić i coś wam wrzucić. :)
Miłego dnia, życzę wam ja i Phoebe ♥

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest :3 Może Dal Hanaayame będzie moją następną lalką ;D Zapraszam do mnie :3 http://magic-world33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń