sobota, 22 marca 2014

Nominacja do L.B.A.

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Chila Jean (nie umiem na telefonie robic linków, więc aby poznać Chila Jean zapraszam do poprzedniego posta)

1. Jaki jest twój ulubiony model lalki?
Nadal jestem zielona w tych sprawach, ale najbardziej podoba mi się dal hanaayame

2. Wolisz pullip czy dal?
Nie mogę stwierdzić tego napewno, bo pullipa nigdy nie widziałam na żywo, ale chyba wolę dale.

3. Gdzie trzymasz lalki?
Moja Phoebe siedzi sobie u mnie w biurku, bo trwa niekończący się remont.

4. Czym interesujesz się oprócz lalkarstwem?
Hiszpańskim, powieściami romantycznymi, fotografią, pisarstwem...

5. Czy słuchasz muzyki? Jeśli tak jakiej?
Takiej co mi wpadnie w ucho. :)

6. Co zrobiłaś, po wyjęciu lalki z pudełka?
Najpierw całą ją wymacałam,  a potem zabrałam się do robienia zdjęć.

7. Marzenie lalkowe?
Kupić dal phoebe, 2 obitsu i kilka par butów, na początek. :p

8. Marzenie mniej lalkowe?
Chciałabym zwiedzić cały świat. Wszystkie te miejsca, którymi zawładnął człowiek i te, którymi rządzi natura.

9. Co jest twoją inspiracją?
Wszystko, słońce, deszcz, rodzina, szkoła

10. Czytasz mangę/ oglądasz anime? Jeśli tak to jakie?
Czasami tak, ale nie jestem wielką fanką. Wolę książki.

No to tyle. Jeszcze raz dziękuję za nominację, ale ja nikogo nie będę nominować. Mam zepsuty laptop i muszę się zadowolić telefonem. Samo pisanie tego posta zajęło mi godzinę.

2 komentarze:

  1. Też wolę Dale :) hehe, no tak wszędzie byle na naszych rzeczach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma;) a monsterkowe koleżanki siedzą piętro niżej ;)

    OdpowiedzUsuń